Reklamacje, zwroty

  1. Zwrot w ciągu 10 dni

Każdy klient może zwrócić zakupiony towar w przeciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru bez podania przyczyny.

W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru prosimy o powiadomienie obsługi sklepu poprzez e-mail: sklep@in-game.pl lub telefonicznie: 71 728 97 10

Warunkiem jest zwrot towarów nieużywanych, nieuszkodzonych oraz czystych, razem z oryginalnym opakowaniem, ometkowaniem i dowodem zakupu. Produkt nie może zawierać dodatkowych nadruków, produkty spersonalizowane (z nadrukiem) nie podlegają zwrotom!

Towar wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) prosimy odsyłać na adres sklepu przesyłką pocztową. Do przesyłki prosimy dołączyć krótkie pismo z informacją o odstąpieniu od umowy oraz dane kontaktowe wraz z numerem konta, na które mają być zwrócone pieniądze.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem.

Zwroty realizowane są zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczych

Pieniądze zostaną zwrócone na podane przez Państwa konto.

2 . Niezgodność towaru z umową

W razie niezgodności towaru z umową Klient ma prawo żądać wymiany lub naprawy towaru. Jeżeli naprawa lub wymiana nie są możliwe lub wymagają nadmiernych kosztów klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.

3. Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową wraz z otrzymanym dowodem zakupu (faktura lub paragon). Przesyłkę prosimy oznaczyć napisem „REKLAMACJA” oraz dołączyć opis przyczyny reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.

4. Gwarancje

Wszystkie towary oferowane w sklepie IN-GAME.PL są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Szczegóły gwarancji danego produktu mogą Państwo znaleźć na stronach producenta lub dystrybutora.

5. Zwroty pieniędzy

Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany po weryfikacji reklamacji/zwrotu przez obsługę sklepu w następujący sposób:

- jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,

- jeśli zamówienie opłacone było przelewem elektroniczny - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,

- w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym lub za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na pode przez klienta konto.

 

Outdoor

Wyposażenie placów zabaw, siłowni zewnętrznych, terenów rekreacyjnych

czytaj więcej

Wyposażenie obiektów sportowych

dostawa, montaż, serwis, doradztwo

czytaj więcej

Zakupy klubowe

oferta specjalna dla klubów, szkół i instytucji, możliwość negocjacji cen

czytaj więcej

Zadzwoń do nas

71 728 97 10

metody Płatności

przelew / pobranie

dostawa towaru

odiór osobisty / kurier